Известие

Collapse
No announcement yet.

Лупи,дневни светлини, диодни мигачи и пръскалки за фарове- да се похваля :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Благодаря колеги
    Иначе колата е претърпяла лек удар и предницата е поразкривена и това малко и разваля фасона, но и това ще се оправи напролет, вече съм се запасил с всички предни греди и броня

    Първоначално публикувано от ilikk Покажи съобщение
    здравейте ето и аз какво съм направил
    Като гледам си използвал същите лупички и сигурно 1W диоди и предполагам свети добре Само че аз съм с jtd и през левия отвор се обдухва кулера а през десния серпентината на хидравликата. Иначе добре се е получило и аз мислих преди това за подобен варинат.

    Comment


    • #17
      Тези лупички на диодите продават ли се някъде отделно без диодите?
      Поздравления и на двама ви за добрата работа.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от cTaHuO Покажи съобщение
        ...
        Отдавна си мисля да сложа и аз разни интересни LED обаче или ме мързи или си мисля че ще има проблем с температура на LED ... през лятото.
        LED-а има много часове живот но на 40 градуса, а във фаровете лятото мисля че става доста по-топло. Ако знаеш за някаква марка/модел LED, които работят при по-висока температура , а същевременно живота им не се съкращава в пъти от това моля да споделиш.

        Интересно ми е :
        На снимките се вижда само 1 LED драйвър ... нещо не ми се връзва да имаш 2 групи диоди и 1 драйвър.

        Иначе мигача можеше да го преместиш на мястото на дългите и да му сложиш разни декорации , и по-важното да е обикновенна крушка , за да можеш да го смениш лесно ако се наложи и без да разглобяваш фара. И щеше да имаш повече място за повече "дневна светлина" на мястото на мигача.

        P.S. На мен едни (уж) разбирачи ми казаха че LED driver в автомобилна инсталация ще изгори ако няма стабилизатор на напрежение преди него . Не знам дали е вярно, но пък те не са толкова скъпи за да е проблем ако изгори.
        ...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от 555 Покажи съобщение
          Тези лупички на диодите продават ли се някъде отделно без диодите?
          Поздравления и на двама ви за добрата работа.
          тук има http://dx.com/s/1w%2bled%2blens%2b5%...ndex=1#sortBar

          по принцип мога да ти намеря и аз от тук в BG, но незнам каква ще е цената.. да каже и колегата откъде ги е купувал
          Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
          ..
          По принцип ако диодите работят едновременно с ксенона ( а още повече и с халогенна крушка) въре ще им е топло, но не е сигурно. Тия диоди които съм сложил в дългите има дават температура на връзката с радиатора 150 градуса , и работна на самия радиатор до 85.. така че не е толквоа страшно, за тези които съм сложил отстрани белите би трябвало да важат долу горе същите данни, мога да погледна със сигурност. Аз нарочно съм ги направил да не работят заедно с ксенона за да не прегреят, но мисля че няма да е проблем и в скоро време ще премеря каква температура държат на радиатора при работещ ксенон, а и той грее стабилно..
          Иначе относно мигачите- за последните 15 години вкъщи е имало 3 коли и никога на никоя не е изгаряла крушка на мигач.., а това все пак са диоди. Аз писах и по нагоре имам и мотор на който съм сложил същите диоди без радиатор и за две години не е имало проблем и смятам че и тук няма да има, а ги бях оставил преди това да севтят 24 часа постоянно без да мигат на затворен фар
          Този драйвер който е на снимките е само за диодите в секцията на дългите, той е повишаващ, тъй като те работят на 40 и няколко волта. Белите дневни работят на по 6 волта и във всеки фар са по две двойки вързани последователно със стабилизатор на напрежението на 12в ( не е най-правилното решение, но става ). Тези за мигачите работят на долу-горе 2,5 волта и са по една 5ца последователно във всеки фар и по едно съпротивление. Тук може би по правилно беше да ги направя и тях по двойки, че така ако умре един заминава цялата връзка, но прецених че няма да има проблеми,а ако има вече ги отварям със затворени очи тия фарове А относно драйвърите наистина май не са най-надеждното нещо.. затова и съм ползвал само за големите диоди.

          Comment


          • #20
            колега и аз съм с jtd. След обстойно оглеждане ги сложих там, понеже видях,че леко се подават едни пластмаси надолу, като езичета и те си прихващат въздуха и си го насочват директно към кулера, така или иначе се получава и достатъчно завихряне на въздуха и вече 2 лета нямам проблем.

            Диодите си ги поръчвах от Варна, понеже тогава нямаше в Пловдив. По принцип един драйвър е max. за 3 диода. Нямам спомен последователно ли са или паралел и едно общо охлаждане за 6-те диода.
            Лупичките се наричат КОЛИМАТОРИ (те разпръскват светлината под ъгъл 30, 120 градуса). Всичко се продава поотделно.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ilikk Покажи съобщение
              здравейте ето и аз какво съм направил
              Колегa, a може ли дa снимaш колaтa в цял ръст и дa е със пуснaти диоди зa дa видим кaк изглеждa кaто цяло )


              Comment


              • #22
                Ето я "тунингованата" версия на фаровете на фейслифтова 156-ца, с би-ксенон лупи и диодни дневни светлини монтирани в рефлектора на дългите.
                Attached Files
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #23
                  Адмирации,получило се е много добре...С дневните светлини нали не ти светят останалите светлини..само когато превключиш на къси ?

                  Comment


                  • #24
                    Ето и моите дневни светлини. Понеже нямам фарове за мъгла реших да си ги направя по подобие на 8C Светят доста силно макар да не си личи от снимките - нямат нищо общо със светенето на масовите DRL.
                    Attached Files

                    Comment

                    Working...
                    X